søndag 7. august 2011

Snoping i Antikvariat

På fredag var jeg og en venninne innom et antikvariat. Jeg lette etter gammel fransk lin i metervare. Hun hadde ikke Fransk lin, men derimot hadde hun lin fra Østerrrike. Hun hadde kjøpt opp stoffene fra en gammel mølle her, og fortalte spennende historier om alt det fine som befant seg i denne møllen;) Jeg kjøpte to gamle kjøkkenhåndkle med initialer på. og to puter. På vei ut fikk jeg øye på noen gamle engelske kopper, disse kostet 10 kr pr stk. jeg var så fornøyd der jeg gikk


Putene var bare helt flotte, og i en tykk lin som tåler det meste;)
Vil til slutt bare vise keramikk som en kollega av meg lager. Disse skålene er så luftige og fine og både frukt og grønnsaker holder seg lengre oppi disse. Jeg elsker dem og har dem i flere størrelser. Hun har atelier på Hinna i Stavanger og heter Tove Seierstad Wiik. Ta en titt innom hun har så mye spennende.
                                                                    Ha en fin søndag;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar