søndag 25. september 2011

Boligforum 2011 i Stavanger

Jeg har igjen blitt innvitert av Fretex til å være med på deres stand under Boligforum 2011. Temaet mitt denne gang er upsycling av barnerom.
Jeg kommer til å male en gammen uttrekkbar seng, et speil, og en liten barnestol. Jeg har sydd et sengeteppe til å ha i sengen, samt stoffremser til å pynte opp speilet. Til stolen skal jeg sy en liten pute. Det er utrolig kjekt og tingene oppstår litt sånn underveis.
Har og laget kluter og stelleunderlag av gamle retrolaken.
Lurer på å male sengen rød, men vi får se. Skal legge ut bilder underveis.
Som de fleste vet har jeg stor glede av gjenbruk og synes at dette var spesielt gøy.


                                                                    Oldermorslapper
Til sist et lite bilde av min nye hobby som bedrives innimellom ;) Man blir ganske hektet!

2 kommentarer:

  1. Artig oppdrag du har fått!
    Eg likte veldig godt bamsestoffet på det fine sengeteppet:)
    :-)

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant;) Ja det er et stoff som jeg sparer litt på, men måtte bruke det her;)

    SvarSlett