mandag 24. oktober 2011

Klar for Boligforum

Nå er jeg omsider ferdig og har fått tatt de siste bildene. Har bare lyst å beholde alt selv og håpe at jeg kan bli bestemor snart♥. Men jeg må nok vente noen år ennå tenker jeg;)
Det jeg tenker nå på slutten er hvor lite som skal til for å lage et koselig barnerom, basert på gamle brukte ting. Jeg synes det er er både meningsfullt og viktig med gjenbruk.
Så nå, Jeanette og Torill er jeg klar, og gleder meg! Takk Fretex for at jeg fikk være med.




 Putene som ligger her er ammeputer;)

3 kommentarer:

  1. så gjennomført du har gjort det! kjempe gøy med gjenbruk, jeg elsker å gå på "skattejakt" etter gamle ting som kan få nytt liv!

    lykke til på boligforum 2011

    SvarSlett
  2. Hei! Det liker mest av alt er at du er ikke redd for å bruke farger. Sterke farger! Barn liker farger, og noen voksne også... som meg...

    SvarSlett