onsdag 9. november 2011

Fin inngang til julen

Som dere har merket dere er jeg en del på Fretexen. Det er her jeg finner alle de vakre stoffene jeg syr med. Det jeg lager ville ikke vært det samme uten dissse gamle stoffene med slitasje og historie, og gjennomført håndarbeid.
Jeg var innom forleden og skulle se på julestoffene, men fant dette isetedenfor:
Denne boken er utrolig kjekk, og nissene er lette å lage. Når du har laget en slik nisse er du også klar for å lage Waldorfdukke. Jeg laget slikedukker til barna mine når de var små, og barna blir så glad i dem.
Jeg merker meg at disse dukkene har fått stor oppmerksomhet den siste tiden, og det gleder meg veldig.


I tillegg til Isoldes bok fant jeg alle disse andre kjekke bøkene til innspirasjon og syglede.
Håper dere nyter de lange novemberkveldene;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar