onsdag 17. oktober 2012

Stemningsrapport..

I dag morges på vei til atelieret var det helt nydelig nede ved Hillevågsvatnet. I begynnelsen stod det en Hegre på bildet men den forsvant raskt da jeg nærmet meg. Den var helt nydelig der den stod;)

Jeg holder på med skjørt for tiden.. Det tar lang tid å sy dem , det er mye sømmer og kanting.
Men du så kjekt, nå tror jeg at jeg har funnet frem til noe som jeg kan gå i dybden og utvikle..
Jeg har drevet med redesign siden 2008, men det er vanskelig å lage noe som er helt særpreget har unike detaljer, stoffer, flotte og særegne  fargekomboer osv. Det er tidkrevende og man er veldig avhengig ar riktige deler.
Selv synes jeg at Helga Solbakken er utrolig flink til dette. Hun har vært til innspirasjon:)
Så nå tegnes og klippes det for harde livet;)
P:S Det stemningsfulle maleriet du ser i bakgrunnen er min atelier kollega Gunn Lisbeth Gaarden som har laget ;)

God kveld i heimen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar